17 maj

Idag blev det uteritt på en helt ny väg som jag aldrig ridit på förut. I början var Mirran lite skeptisk till vägvalet men sen gick det bra! Det blev mestadels skritt i friskt tempo på ditvägen eftersom jag inte riktigt visste hur underlaget var osv. men några travsträckor blev det! Sen när vi ridit nästan in till ett radhusområde så vände vi och då JÄKLAR blev det fart på Mirran! Travade största delen hem, försökte mig på en liten galoppsträcka men då utbröt ett litet kaos så vi höll oss till traven.. Fick göra mycket sidförande för att hon skulle lugna ner sig, men det var ändå kul för det märktes verkligen hur kul hon tyckte det var med variation!


När vi kommit tillbaka red jag lite på ridbanan en kortis, hoppade lite sockerbitshinder vilket gick helt ok! Sen kollade jag på lite när Sofia red för en försäljningsvideo till Oliwer. Tycker det är synd att han åker, så himla glad och söt hezt.. Menmen!


Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0