HEJ

Hahah asså vad är mitt problem? Har legat i sängen med datan hela jävla dagen men skriver ändå ingenting här... Har ju ändå inget att skriva men kan försöka!

I tisdags följde Anna med mig till stallet och red Mirran och så red jag Vippen. Det gick toppen tycker jag! Mirran höll inte på att bråka så mycket som hon brukar så det resulterade i en svettig heest. Vippen verkade tycka det va skitkul att komma ut också. Provade att trava lite i djupsnön med honom och det kändes typ som att rida en kamel haha!

I onsdags var det tänkt att Bella skulle följa med mig ut till stallet men hon hade blivit sjuk så jag åkte ensam. Mirran var pigg och glad den dagen också men kändes något stel, hade väl träningsverk haha... Sjukt glad iaf för fick ett helt ridpass utan en ända spark! :D typ aldrig hänt... Sen åkte jag hem och städade mitt rum i x antal timmar. Blev bra!

Och ah idag har jag inte gjort ett piss förutom att duschat, käkat och fört över massa gamla Thailandsbilder från mammas data till min. Skitkul att kolla på förutom att jag va så jävla ful när jag va liten hahaha...

Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0