6 april

Idag tog vi bara en mysrunda ute eftersom jag kände att det blivit lite enformig träning senaste tiden! Och det uppskattades verkligen utav både mig och Mirran, så himla skönt det var :) Travade och galopperade på några kortare sträckor och lilltjejen hade öronen spetsade hela tiden, hennes favoritväder idag också. När vi kommit tillbaka galopperade jag även några intervaller på ängen som gick helt problemfritt! Va lite rädd att vi skulle börja bråka och förstöra den härliga känslan jag hade men icke, det gick jättebra.

När vi kom tillbaka till stallet så gjorde jag lite lättare ledarskapsövningar som gick ganska bra efter några försök. Tog även hem mina beiga ridbyxor och ett linne för lite vårtvätt, tjhooohohoh

+ Hade en himla bra känsla hela tiden, hon var pigg utan att bli springig

- Vet inte, eftersom jag inte krävde så mycket med konditionen kan bättras på

Att tänka på:
Gör sånt här oftare! :D

Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0