tisdag

TJA idag hade jag typ en lektion bara, eller egentligen inte men det blev så idag. Retorik var det, dubbeltimme. Ganska kul, vi satt vid en datasal och skulle hitta tal och sedan analysera dom. Analysera är faktiskt nåt jag tycker är riktigt kul (/care)

Nu sitter jag iaf och busar med mina små älsklingsbebisar :) Börjar se ut som en riktig emo på armarna pga alla klösmärken men de äre fan värt!

Bjuder på några bilder från idag, askul att ta kort på sig själv när man har tråkigt h3h3h






Kommentarer
Postat av: KEEELLLLLS

OMG !!!! DU HAR FLÄTOR PÅ BILDEN !!! DETTA MÅSTE FIRAS !

2010-10-19 @ 21:59:11
Postat av: Linn

Guuuh så fint o långt hår du har Liiiiinn!! Ge mig.... :(

2010-10-20 @ 11:03:14

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0