svar

Amanda om saknar:
Hur var det att vara på språkresa? Om du fick chansen, skulle du göra det igen? :)


Min språkresa var gryyym! Åkte i 3 veckor med my best friend Kelly och det är helt klart den bästa resan jag gjort. Skulle kunna skriva hur mycket som helst om den, för även fast det var 1½ år sen så minns jag allt! Alla detaljer, alla känslor, ALLT! Dock så vet jag inte ifall jag skulle vilja göra om det eftersom jag är rädd att det inte skulle bli lika bra och därför förstöra mina intryck. Skulle iaf inte åka till Malta igen, även fast jag vill! Saknar det så homla mycket.. 
Rekomenderar iaf alla att åka på språkresa!

Lite randombilder från skolan där vi gick i 2 veckor




Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0