kortpaus

Hejhejhej im back! :) Har inte pallat skriva nåt i helgen men här kommer en sammanfattning:

Fredag: Då vare PINK-PARTY som gällde hos Rosén! Riktigt jävla grym kväll som börjades hemma hos Fredrik med förkrök. Där var jag, Bella, Anna, Kelly, Karin, Kajsa, Emma några till tjejer och några killar. Jag var sjuukt taggad så var på jättebra humör, längesen jag var så glad! Sen runt 10 drog vi till Rosén där dom hade fixat jättefint med "rosa mattan" och rosa lampor överrallt, två DJ's och allmänt grym stämning! Hela kvällen var typ peerrfa fram tills att i princip ALLA killar närvarande började bråka och 7 polisbilar kom för att stoppa allt.. Sjukt onödigt!

Lördag: Började kvällen hos Jadine dit jag, Anna, Bella och Clara åkte, men precis när vi kom så drog typ alla så det blev lite konstigt där.. Iaf så ringde Erik och Charlie så dom kom också till Jadine ett tag innan vi drog vidare till nån fest i rotebro. Inte så jättelyckad kväll, det roligaste var ju lätt bussresan haha! Sen fick jag lite sovsällskap i rotebro, fast med en heelt annan person än dom på festen hehe.

Söndag: Gick upp vid typ 2 och käkade osv sen drog jag till stallet. Tycker det gick riktigt bra där, det märks tydligt att Mirran har fått en starkare galopp även fast man måste jobba väldigt mycket för att hålla ihop henne.. Men det kommer, sakta men säkert :D

       
                                        Bilder från pink-party i fredags snodda av kajsa


                          
                                                  
                          

 

 


Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0