HEI

Haha bra det här går för mig... Tröttnat redan, men har så jävla mkt plugg så skyller på det.

Idag har jag bara FEA i skolan sen satt vi och kollade på fotbollsturneringarna som är i skolan nu! Askul för att jag blir så SJUKT taggad och insatt i spelet att jag typ inte kan sitta stilla! Och så är det ju extra roligt när det är folk man känner/vet vilka det är som spelar :)

Sen drog jag och red med Sofia i kylan.. Bombade hästarna med reflexer, jättefint! :) Sen följde jag med henne till Bro och hämtade hennes nya heest Oliwer. Fjärde hästen, svart och soet. Ska till stallet imorn också så får kika mer på honom då. Nu ska jag dra med min packning till mamma, duscha, mysa med bebiskatterna, plugga sen sova.

GODNATTISH

Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0