FREDAG

Borde va så jäävla glad att det är fredag äntligen, men det är jag icke. Ska inte va så jävla depp men det är svårt när inget går som det ska. Men man ska ju alltid försöka vara positiv liksom..

Jaja, helg nu iaf! Snö också ifall nån missat det liksom, typ DOG när jag vaknade och blev emo på diiirr. Släpade mig till skolan iaf och sen helt plöstligt på historian så börjar jag blöda näsblod, fett läskigt! Vet inte vad det kan bero på :o Sen åkte jag med Stoffe till sollentuna för att han skulle köpa en present till sin mormor, kuul. Annars hade jag heldag så var 100% slut när jag slutade. Och nu har man massa plugg att se fram emot liksom. TJOHOO...

pöss

Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0