22.15

1. Företagsekonomi, föreläsning. Askul! Lätt den bästa föreläsningen jag vart på tror jag

2. Kebablunch i sollentuna med Bella Tessan Stoffe Anna Kelly, kebabtallrik in my <3

3. Fotbollsturneringen i skolan, det vaaaar kuuul

4. Stallet. Var kolsvart när jag började rida så red på ridbanan ist för lång skrittur som var tänkt. Gick jättebra idag, eller iaf i slutet. Fick till en stadig galopp på en stor volt där Mirran tom gick i form ett helt varv. Whatever för er, success för mig! Ska släpa med mig nån och fota asap

5. Kommer hem och märker att jag å min bror blivit bortglömda så ställer mig och lagar middag.. askul

6. Nu = duscha

Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0