senaste dagarna

Torsdag: Då gjorde jag en jävla massa skit! Kom hem med kryssningen ca 11 på morgonen och då var jag bara hemma typ en halvtimme innan jag drog till stallet med Linn B, aaaasmysigt! Tog en promenad sista biten och klappade på små kossorna :D Sen red vi en bit barbacka, jag på Mirran och Linn på Vippen. Tog typ 100 bilder!
Sen på kvällen åkte jag, Anna, Kajsa och Karin till Love Stockholm för att se Familjen. De va naaajjzz, men de bästa var helt klart Grodan och Prinsessan-showen!!!! Hahah, kunde typ inte andas
När jag kommit hem från det ca 11 fick ja ett erbjudande om att åka och grilla men pallade inte så Kelly och Helle kom till mig och typ dygnade, förutom att jag somnade.... hehe! KUUUL DAG!

Fredag: På dagen var jag hos Bella och åt stuvade makaroner<3<3<3 och kollade på Spirit. Chillade galet alltså haha, i like! Senare på kvällen var jag och Anna på chillkrök i Rotebro hos Saqqe. Det var väl heelt okej, vi spelade kort och käkade mackor och falukorv. Tjockisar 4-life!

Lördag: Var i stallet på dagen. Övningskörde dit som gick asbra, känner mig mycket säkrare nu! Ridningen gick bra också även fast Mirran har tappat lite kondition och blivit stelare, men efter jag ridit så satt pappa upp! Hahah, så jävla awesome! Han hade faktiskt en väldigt bra sits så han fick trava lite också, cooolish!
På kvällen drog jag, Kelly, Anna och Bella till avslutningsfesten för Love Stockholm. Det va fan grymt, sjuukt mycket folk! Sen mötte vi upp Marcus, Trisse, Kevin, Martin och nåra till och lite senare kom även Jossan, Ida och Hilda så vi var ett litet gäng :))) Tog sista tåget hem och somna typ halv 5..

Söndag: Gjorde absolut inte ett skit alls i söndags (igår)! Låg och solade nåra timmar på balkongen, gick och köpte glass med Helle sen låg vi och tittade på film hela kvällen.. Spelade lite Halo också men jag fick typ panik heheh! Chillerill dag :)


Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0