sl langa cashen!

Asså fan vad jävla tur jag hade idag asså! Eller aa tur och tur.. Det var såhär att jag skulle till sollentuna efter skolan för att fixa en grej, och runt 4 står typ 1000 pers och väntar på samma buss och man måste kriga för att komma på bussen!!! Ni rudbeckare knows what im talking about... I alla fall så stog jag där och väntade med ryggen åt hållet som bussen ska komma ifrån när jag helt plötsligt blir tillknuffad av något som visade sig vara bussen, och med tanke på att jag hade high heels så halkade jag ju och ramlade typ under bussen!!! Och eftersom alla 1000 människor försöker trycka sig på bussen samtidigt som jag ligger där nere så kan jag inte komma upp! Fyfaaan vilken skräckupplevelse alltså, jag hade lätt kunnat bli av med ett ben om jag ramlat bara lite tidigare... Var typ i chocktillstånd och det tog ca en kvart innan jag insåg vad som hade kunnat hända!


SÅ i alla fall, nu ska jag stämma SL och få så jävla mycket cash!!! Moahahha (not)

Kommentarer
Postat av: Linn

Fyfan vad äckliiigt :O Va hemskt!

2010-01-21 @ 17:32:16
URL: http://linnill.blogg.se/

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0