tisdag

Skolan idag var chillerill, hade bara 2 lektioner eftersom jag och Bella inte har någon matte längre som resten av vår klass! Så när vi slutat rullade vi hem till Bella och bakade kladdig kladdkaka, och jag svär bree, sen blev KLADDIG! Men sånt gillar vi så ingen skada skedd. När vi suttit och ätiti upp nästan hela var det dags för mig att rulla till stallet.

Ridningen gick sjukt bra idag tycker jag, även fast jag bara red 25 min. Det blev först lite lydnad med tempoväxlingar och sidförande på vägen och sen ett riktigt konditionspass i djupsnön på ängen. Men Mirran kämpade på även fast hon blev rätt anfådd efter ett tag. Jag var nöjd iaf! :) Resten av kvällen ska jag plugga kemi, kursprov imorn.... KILL MEEE!!!


                                            
                                             


Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0