all the crazy shit..

Fredag. Inte så överdrivet crazy haha men i alla fall.. Det började med att jag drog till Emma där det var lite folk, va där kanske 2 timmar även fast det bara känns som 5 minuter nu. Där togs det lite bilder, blev lite pusskalas, men jag satt mest och chilla. Runt 12-1 så drog jag, Bella och nåra killar vidare på en efterfest i hld. Rätt chill där också, men det var nog mest för att jag var så jäkla trött och hungrig haha. Där satt vi mest och snackade bara, men det var väl trevligt det också, lära känna folk lite bättre. Jag och Bella kom iaf hem till mig runt 5 (!) och däckade direkt efter jag käkat Billys pizza. Och nu ska jag sluta skriva innan det här blir en såndär jobbigt lång text... PUSS

Kvällens roligaste: Jävla klantarsle i trappen påväg ut *host* pontus!


Kommentarer
Postat av: Pontus

Haha den va inihelvete hal! ;)

2010-02-13 @ 15:38:35

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0