LEDIGT <3

Tjaaaaa alla FANS! Sitter hos Bella nu, hon duschar och vi har precis sett en sjuukt bra film När mörkret faller. Vetefan vad vi gjorde igår asså haha men kan försöka beskriva!

Först var jag, Bella, Kelly, Anna och Karin hemma hos Kajsa på adventsfika. Det var myyysigt hon hade bakat massa goda bullar osv. Sen efter ett tag ringde Oskar och David som jag snackat med tidigare och sa att dom skulle till donken i Häggvik och att vi skulle komma dit. Så jag och Bella drog dit, mötte Rahat på bussen och Haidar på tåget så vi 6 gick dit och satt där tills dom stängde. Sen skulle vi till mig, men dirr när vi kommer fram så åker Rahat och Haidadr tillbaka igen så det va bara vi 4 creew kvar. Va hos mig typ en timme och kolla på film å myste med katterna.

Sen åkte vi tillbaka till Sollentuna för att killarna skulle ta sista tåget och vi skulle till Bella men då har alla bussar och tåg slutat gå FAIL! Sen när vi stog på perrongen blev vi utskickade av vakten så vi funtade på att sätta oss i en julgran tills tågen börjat gå igen men aaahh... ne. Så vi tog en buss till djupdal och gick den långa vandringen hem till Bella och diskuterade lite allt möjligt. Var är flugorna på vintern? Lever sniglarna? osv. Mötte upp en mördare som skulle fota träd också :)))

RANDOM KVÄLL NR 1 hejhej


Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0