Dag 22 - Det här upprör mig

Nu när jag tänker efter så är det ganska mycket som upprör mig! Till vardags äre väl mest jobbiga människor som skapar onödiga problem. Sånna som måste få allt exakt som dom vill, och även sånna som måste synas hela tiden och ha jättemycket uppmärksamhet och bekräftelse. Det kanske inte upprör mig så men det gör mig jävligt irriterad!

 

Sen äre ju självklart tyngre grejer som misshandel, mot djur och människor. Krig osv, the usual liksom. Och att folk inte inser eller gör nåt åt att världen kommer gå under snart om vi fortsätter som vi gör! När folk inte stänger av onödiga lampor osv bara för att dom inte pallar gör mig jätteirriterad haha... Nörd


Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0