Dag 15 - Mina drömmar

Jag drömmer om att bo i en gullig villa i Grekland när jag blir gammal. Jag drömmer om att männniskor inte ska vara så självupptagna. Jag drömmer om att gå på en massa festivaler. Jag drömmer om att världen aldrig kommer gå under. Jag drömmer om att köpa en dobermann. Jag drömmer om fred på jorden. Jag drömmer om att bli ekonomiskt oberoende. Jag drömmer om att få klappa en tiger. Jag drömmer om att bli kär. Jag drömmer om att resa runt jorden. Jag drömmer om att få svar på alla mina frågor. Jag drömmer om att rida tävlingar på Strömsholm. Jag drömmer om att få leva ett lättsamt liv utan problem och omringad utav folk jag älskar.









 





Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0