tis 6 jan

Världens bästa rubrik, i know! Men ibland när hjärnan seg, speciellt på lovet (a)
Nu är det bara EN ledig dag kvar! Paniiik och sorg.. Känner att jag måste skriva klart en SO-uppsats som är till samma dag som vi börjar. Även fast vi bara har SO på fredagen.. Har bara skrivit typ 1 tredjedel utav den... 

Idag har det snöat! Vet inte om det gör det fortfarande eftersom att det är för mörkt ute för att se.. och tyvärr så orkar jag inte resa mig upp till fönstrer för att kolla.. Så vi säger såhär, det kanske snöar fortfarande! :) 

Vad har ni gjort idag? Haft snöbollskrig?
Själv har jag bara suttit hemma... Såg Polarexpressen på 3an tidigare idag med Jesper men han åkte hem kort efter det. 
Ensam hela dan nästan

puss 

Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0