ojoj

Jag har märkt att jag verkligen uppdaterar skitdåligt nu på lovet! Förlåt för det men det är bara för att jag ligger hemma hos Jesper hela dagarna. Ser att statistiken verkligen sjunkit nu under de senaste dagarna när jag inte skrivit något.. Sorry!

Anyways, idag har jag varit i Kista med Jesper och Urba. Själv köpte jag ingenting på grund av att jag inte hade några pengar..
Men jag fick en jättemysig tjocktröja av Jesper ändå, som en för tidig födelsedagspresent :D Har på mig den nu och den är så himla mysig, älskar stora tjocktröjor! Tycker därför att det är så synd att det nästan aldrig finns några på tjejavdelningen!
Den här är köpt på killavdelningen på rean. Från Jack and Jones, Veromoda tror jag. Tack älsklingen! <3
 klicka för större.

Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0