Nya tag

Igår var inte den bästa bloggdagen för mig.. Fick mindre besökare än vanligt och bara 1 kommentar! Men idag tar vi nya tag! :)
Jag tror dock att det kanske kommer bli lite mindre inlägg den här veckan eftersom internet i mitt rum strejkar och jag måste bära upp datan så fort jag ska andvända den, lite jobbigt!

Men i alla fall! Idag har varit en väldans lung dag måste jag säga! Sovmorgon, film, snackade lite om gymnasievalen, föreläsning, slut. Ungefär så såg min dag ut.
Egentligen så skulle jag opponerat på Hanifs uppsats idag men det blev framflyttat till fredag för att min mentor var sjuk.. Vet inte om jag tycker det är bra eller dåligt, för man vill ju ha det avklarat!
Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0