Muffins, matte & folkdans

Yes, riktig smaskig rubrik idag då! Men ungefär såhär har min dag sett ut faktiskt.
Och jag har lärt mig en sak om mig själv idag, jag är riktigt skillad på att dansa!! Haha, det trodde ni inte va?
Eftersom att jag har den turen att jag lär mig nya saker grymt fort så rättade jag till och med läraren (som var min danspartner)!! Hur coolt känns inte det på en skala liksom?

Efter skolan i alla fall så gick jag med Anna och Molly (nån hund hon får pengar för att gå med) på en liten promenix och sen gick vi till Anna.
Bakade bärpaj och tittade på Topmodel och roliga youtube klipp. Sjuk humor det finns på nätet alltså, att folk sitter hemma och hittar på sånt här!? Jäääätte underhållade för oss i alla fall!
Våran paj blev förövrigt riktig fettig, eftersom att Anna hade andvänt flytande margarin istället för smör! Inte alls lika god som min & Jespers!!
 Riktig degig och smaskig, huh?

Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0