Läbbigt..

Har ni hört om flygkrashen i  New York igår? Det hade vart uppe i luften i 3 minuter innan planet började störta, men som tur var så lyckadet piloten Chelsey "Sully" Sullenberger styra planet så att de störtade rakt ner i floden till Manhattan.
Alla 155 personer ombord klarade sig tack vare det!
Alltså fatta vilken skräckupplevelse! Att piloten inte fick panik räddade 155 människor! Det tycker jag är grymt starkt och faktiskt så har det skapats en grpp på Facebook med namnet "Fans of Sully Sullenberger" som växer sig allt större!

Själv så hade jag fått totalpanik! Tänk att ha ansvaret över så många människors liv! Skulle aldrig klara av ett sånt jobb.. Inte heller buss eller tåg tror jag.

Här ligger planet med alla passagerare på vingen i väntan på hjälp.

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Hehe fick reda på det igår när jag lästa tidningen!^^

2009-01-16 @ 12:42:51
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0