Jag gillart'

En sak jag verkligen tycker om är människor som kan bjuda på sig själva, som inte tänker på vad alla andra tänker om dom, och som verkligen kan skratta!
Ett ganska bra exempel på sånna är jag och mina kompisar! Jag kan tro att vissa kan bli rätt trötta på oss, och vissa tror ni att vi är smått vrickade men själva har vi skitkul!
Jag har verkligen märkt det när jag börjat blogga, hur tråkiga folk kan vara!
Jag tycker ju om att kommentare andras bloggar, och skriver ofta lite smått oseriösa grejer. Och då finns det folk som svarar helt lame.. Så att man har lusta att bara: HALLÅ, JAG DREV! Folk måste ju kunna släppa lite, slappna av och bara skratta.
Så om ni får en kommentar av mig som är lite konstig, ta det med en nypa salt och svara lite konstigt tillbaka, haha!

 
Sexigaste bilden ever, Linn och Linn hemma hos Linn

Kommentarer
Postat av: Liene

haha, det är bra att kommentera på det sättet(Y) men det finns många som inte förstår i första sammanhanget, man är typ van vid att alla skriver på ett liknande sätt, utan att skämta för mycket, men om man har skrivit längre till en blogg som blir det automatiskt att man börjar släppa loss.

2009-01-15 @ 18:22:15
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: ja, kan förstå det i stora städer, man måste försöka mer än på landet. men om man nu klär precis i sin smak tror jag att man kommer bli lite unik ändå:)

2009-01-15 @ 18:28:44
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0