Fy skäms!

Usch vad jag är en usel bloggare! På lovet så var det så mycket bättre med inlägg, och nu blir det typ ett om dan som kommer jättesent!
I alla fall, idag så började jag klockan 8. Sjuuukt jobbigt att ta sig upp från sängen då alltså! Vi började med musik, där vi började spela våra nya låtar. Själv ska jag spela Davis Gray's this years love på piano. Jättefin låt verkligen!

Efter skolan så åkte jag hem till Jesper, sen åkte vi hem till mig och såg Top model.
Inte världens bästa dagsresumé men det får duga. Tror inte ni är särskligt intresserade av det heller.. haha!
puss

ps så såg jag den här kameran i en tidning i skolan! Riktigt snygg tycker jag! Så om mamma eller pappa läser det här så vet ni... (a)

Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0