FÖRLÅT

Jag vet att jag är tråkig, men jag har någon slags förkärlek till sånna här. Speciellt på kvällarna...

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? -
Hm, 22
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i ? -  två..
Vad tycker du om kärlek? - Den absolut härligaste känslan på jorden!!!
När kramade du någon sist? - 21.23 prick, haha
Saknar du någon speciell person? - Jesper, as allways!
Har du svårt för att bli kär? - Nej det tror jag inte
När kysste/hånglade du med någon sist? - För nåra tim sen
Ångrar du det? - Verkligen inte
Är du singel? - Never will be again
När fick du senast en komplimang? - För nån timme sen
Har du hånglat med någon av samma kön? - Haha, nej inte vad jag kan komma ihåg

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? - 
Nuppp
Playat? - .....
Hånglat med nån riktigt ful: - Möjligtvis
Hånglat med fler än 50 pers: - Haha, nej!
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - Nje, tror inte
Gjort något riktigt dumt? -  Ja...
Gjort något du verkligen ångrar? -  JA!
Varit nykter på nyårsafton? - Vem har inte det? (barndomen?)
Åkt ambulans? - Nishpish
Gjort nåt olagligt? -  Säkert nån gång
Blivit polisanmäld? - Nej
Fått din mamma att gråta? - Tror ej det
Slagit ner någon? - Mohaha, kanske
Skämts över dina föräldrar? - Very much
Skämts över dig själv? - Säkert!
Sagt jag älskar dig och menat det? - JA! varför ens säga dt om man inte menart?
Tar du droger? - Aldrig!
Dricker du? -  Ibland.. inte ofta
Vilka kläder sover du i? - Stor phuket tee!
Vad hatar du verkligen? - Hahah, för mycket
Varit kär? - Ja, har inte den frågan redan varit?
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - Lågstadiet ofc
Är du ensam nu? - I mitt rum, ja. I huset, nej
Vill du gifta dig? - Yesbox, men om lång tid!
Vill du ha barn?- När jag blir äldre, ja.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? -
Jeppsi
Såg dig gråta? -  Jesper, av lycka!
Fick dig att gråta? - Samma som ovan
Du delade en cigg med? - Röker inte
Du gick på bio med?- Anna, såg Eden lake
Skällde på dig? - Mamma, vem annars?

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? -
Yes
Kramat någon? - Yup
Pussat någon? - Jaaaa
Köpt någonting? - Nej
Sjungit? - Haha, har jag säkert

Kommentarer
Postat av: Lisa

svar: den var jättebra! :)

2009-01-08 @ 07:24:12
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0