"Död åt 9:2"

Hahaha märkte nyss något extremt komiskt (tycker jag)! En kille i min paralellklass har skapat en grupp på Facebook med det charmerande namnet Död åt 9:2, som är min klass då.
Haha what? Varför då? Vi är ju hur gulliga och galna som helst?
Såhär låter beskrivningen om min klass:

HATA 9:2 !! Denna grupp är för alla som hatar klass 9:2 i ******skolan. Var och en för sig är det inget fel på dem, men när de kommer tillsammans i en grupp, det är då man hatar dem. Dem tar upp hela korridorerna så att inte en jävel kommer fram och sitter och spelar Hard Rock Hallelujah på högsta volym från sina mobiler som ett gäng homofikusar. Dom har tydliga attityd problem och det märks hur mycket dom älskar sig själva. Så död åt klassen 9:2!!!!!!!!!!!

Hahah, tillåt mig skratta! Tycker att det är så patetiskt komiskt så att jag ramlar av stolen. Vadå, vi älskar ju oss själva! Live with it för alla andra älskar oss också, innerst inne :)

ps. Vi lyssnar INTE  på hard rock halleluljah era döva icke rockintresserade 9:1 pojkar...

Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

=D

2009-01-29 @ 18:42:52
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Jajdiiin

HAHAHAH! jag dog av garv när jag såg de hahah ! lite flummigt hehe ^^,xD

men en sak håller jag med om faktist..tror de menar när boysa dogge erik alrik sitter där och spelar as hög death metal och typ skriker ..kan vara jävligt jobbigt hahah! XD<3

2009-01-29 @ 20:03:26
Postat av: Jajdiiin

eller,det är en sak jag tycker iaf:O!!! hahaha! våran klass är udda men ändå rätt kul me tanken på hur störd humor alla har :S XD

<33

2009-01-29 @ 20:05:53
Postat av: linnns

sv till shadinenine: Hahahaa jooo men´vi sitter ju också ibland och lyssnar på musik, dock INTE hard rock halleluljah xD

Men dom kan ju vara lite jobbiga ibland håller jag med om ^^

I love våran klass, oftast haha :D <33

2009-01-29 @ 21:56:40
URL: http://linnns.blogg.se/
Postat av: linnill

Hahaha, go linn! :D 9:2 är helt enkelt den bästa klassen, man ska ju för i helvete ha kul :D he he!

2009-01-30 @ 07:57:17
URL: http://linnill.blogg.se/
Postat av: jossan

hahahaha, jag vet precis vad det beror på, dom är avundsjuka på våran otroliga sammanhållning inom klassen. att alla är kompisar med alla liksom. det finns ju liksom ingen annan förklaring till den här incidenten, riight?

kommer sakna alla sjuuuuukt mkt !! ÄLSKA klass 9:2, så ska det vara ! ;)

2009-01-30 @ 17:01:32
URL: http://brottmans.blogg.se/

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0