Bygga en lägenhet

Hejsan! Förlåt att jag inte uppdaterar något tidigare under dagen, men jag har legat hemma hos Jesper hela kvällen :)
Idag jag har haft NO, SO och teknik. Ganska så chill dag faktiskt, man behövde inte tänka särskilt mycket haha!
Min NO lärare gav mig jättemycket beröm idag också, fattade inte riktigt varför men han sa att det behövdes flera sånna som jag och att jag verklígen borde söka natur och en massa shit. Det känns ju trevligt men jag kan ju inte hjälpa att jag kan allt om sex & samlevnad? Hahah!

På tekniken så ska vi bygga en lägenhet, och jag tror att det kan bli riktigt roligt! Designa alla rum, dra el och vatten och sånt! Och som tur är så är jag med en bra grupp så det blir nog toppen!
Nu ska jag i alla fall duscha, puss på er!


Kommentarer
Postat av: Olessia

haha vad roligt att få så mycket beröm :D

2009-01-13 @ 22:08:42
URL: http://nenno.blogg.se/
Postat av: Tobias

ja ett par slitna jeans :D NICE!

2009-01-13 @ 22:43:48
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0