Solig tisdag

Tjingenling bloggen + alla läsare! Riktigt härlig dag idag tycker jag! Soligt och skönt, man såg hur snön smälte på vissa ställen och det luktade riktig nyvår.
Jag är riktigt positiv idag, glaaad! :D Vet inte riktigt varför men det kanske beror på det nya besöksrekordet igår, på min bloggs 3månaders dag! Haha! Tack för alla era kommentarer, hoppas ni stannar!

Mitt första nationella prov i svenska, läsförståelse tycker jag gick toppen. Hoppas på ett MVG i svenska proven så att jag höjer mig till slutbetyget.
Inte för att det behövs.. ^^
Det var min dag, hur har din sett ut?
pööss

Kommentarer
Postat av: S A N N A

åh vilken söt blogg du har cutie! :*

2009-02-04 @ 14:33:50
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0