Back on track!

ÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååååååååååååååhhåhååhåh, jag är hemma! YES! heheh, men det känns grymmt skönt alltså.
Lite kul att komma från 2 meter snö till mindre än 2 mm, stor skillnad! Hoppas ni har haft det toppen här hemma!

Har märkt att mitt besöksantal har sjunkit loooow, men vad ska man förvänta sig... Nu tar jag nya tag i alla fall!
Tack förresten för alla frågor! Ska börja fixa ihop ett svarsinlägg så fort jag orkar, hehe!

Här kommer i alla fall en lite småcharmig bilg på mig och Jesper i backen! PUSS

Kommentarer
Postat av: Jessie<3

Sv: Haha oki. Jag har inte gjort det så mycket så kanske inte är lika läsktigt ifall man har gjort det ett tag =P Annars älskar jag verkligen att sitta på hästens rygg =P



Trevligt! Då ska jag ta chansen! ;) Kram!

2009-02-28 @ 16:27:06
URL: http://shareyourreality.blogg.se/

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0