På samhällslektioen

Lovar du att vara ärlig? JAA

Du heter: Linn Sofia Östlundh

Smeknamn: Inga smeknamn. (linnis av avin)

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Myslistan på youtube 

Beroende av: Mobilen

Vad tror folk om dig? Att jag e FÄÄTT COOOL

Stämmer det? Klart som fan!

Vad får du oftast komplimanger för? Min lena hud (y)

Vad säger du för att imponera på någon? "Jag känner aweeenii" (och bella hehe)

Hur imponerar man på dig? Om man e säääxxii 

Brukar du skratta för dig själv? HAHAHHAHAH

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Ah<3 ses imorn"

Vilket är det senaste namnet i din mailinkorg: Facebook

Var bor du? Där min brevlåda bor!

Trivs du där? Japp

Äger du några converse: Yeees 

Sprit, cider, vin eller öl: Vatten (a) hihi

Är du allergisk mot något: Eeh naaeej

Har du haft sex idag: I mina tankar ;)

Hur svarar du i mobilen: Hallå?

Brukar du komma i tid: Oftast..

När mår du bra: När mår jag inte bra?

När blev du fotad senast: Igår i stallet

Hur känner du dig nu: Trööt som faaaan

Vanligaste färg på dina kläder: Svarta

Vad var det senaste du köpte? En julgran HAHA! 

Vad tycker du om fötter: I liiiike

Vad saknar du: Sol, värme manligt sällskap?

Favoritdryck på morgonen: Oboy ftw

Rakar du benen: ÖÖÖÖH NEJ?!

Är du blyg? hahaha nee

Sysslar du med någon idrott: Hoppla pålle

Vill du hellre ha mail än brev: Mail

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Attraktion ja, kärlek nej

Är du bortskämd: Haha, ne

Vad är det värsta du vet? Falska människor

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Gud vet

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Tiger Woods! (och avin)

Vad använder du för shampoo? Fructis tyyyyp

Vad är det finaste du fått? När folk visar sin uppskattning

Hur gammal är du: 17 om 34 dagar

Tycker du om någon just nu: Maaaybe..

Du samlar på: CLICKSEN woho

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen

Är det okej att gråta: Klart?

När grät du senast: När jag snacka med en person jag saknar

Vad skulle du göra om du vann en miljon: ÄTA

Bär du glasögon eller linser: Linser ibland

Vill du gifta dig: Kanske  

Vill du ha barn: Haha typ inte

Är du bra på att laga mat: MVG i hemkunskap u know!

Är du flygrädd: Naae

Tycker du om sushi: Bajs

Bor dina föräldrar tillsammans: Nix

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll/nattmänniska

Vilken ögonfärg har du: Gråblå med en touch av grönt

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Yeeees

Senaste låt du hörde: Face drop

Kommentarer
Postat av: Hallåååå det går itne..

du kan ju faktiskt inte skriva att du dricker vatten när det inte finns som ett alternativ i frågan -.-

2009-12-21 @ 09:54:52

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0