JUUULLOV ftw

Idag fick vi vårat efterlängtade juuullov!!! :D Och min dag började med pepparkakor, skitboring julmusik (innan avin tog över dj-platsen) och skitsnack. Sen bar det vidare till aulan för en liten julshow som jag inte pallar skriva om! Men tanten fick mig fan tårögd, 4reeal!

Jaja, efter det rullade jag och Belliish till sollentuna för att leta julklappar till hennes bror, pappa och farfar (vadå att männen är svårast??) men när vi tröttna på det kom Elin och vi drog till Ruuuuteeebro (det finns en gräns! hahah) och käka pizza och kolla på Elins sjuuuuuukt söta kattungar!!! Asså AWEENI inte ens du skulle tyckt dom va läskiga! :D

 

NUU ska jag rulla till Bella snart och sen får vi se vart kvällen tar oss, TJINGELING!!<3


Kommentarer
Postat av: aweeeeeni

haha jag har fan skämt ut mej på din blogg, o nu vet alla att aweeni e en pussy, yeah u heard me coolingen e rädd för djuuuur :D:O<3

2009-12-22 @ 21:18:25
Postat av: Anonym

2009-12-23 @ 00:45:00

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0