aweeeeeeeeenis in the house!!!

sho-tjena bröder, damer o herrar o alla andra *host* coola människor *host* (noooobs) som läser denna härliga blogg (hehe, i'm one of those people)...anyways, jag köör lite vikarie, eftersom vår idol Linnis e en laaazy cow     (u know i love u).  för dom som inte vet är jag Linns cooooola kompis, Avin, aka aweeni, kurden...Vi går i samma klass och tillsammans så bildar Jag, Linn och en liten Bella, den OSLAGBARATRION

nu ska jag berätta lite om dagen: Imorgon är det julavslutning dvs ganska chill i skolan som även betyder inte såå mkt plugg på ett tag, Linn jag o Bella bestämde för att ta en tur till stinsen och fira detta. Bella köpte efterlängtade julklappar och sen kom vi till dagens höjdpunkt *truuuuuuuuuuuuumvirrrrrvvellll* MAAAAAAAAAAAAT!!!!
Gamar som vi är så satt vi och chillade galet och njöööööööt av varenda tugga (shiit vi låter som fattiga jävlar, men skenet bedrar, vi e riiika bastards) iaf efter en braaa stund fick vi sällskap, ingen mindre än oscar valen och fredrik svartöga. Dom satt och snackade skiiit, skaffade gratis vax, snackade lite mer skit och sen taggade dom (som jag väntade, trodde aldrig dom hade tänkt gå, nästan som att deras tiiiiiiz var fastklistrade på sofforna) dagen gled mot sitt sluuut, och den oslagbaratrion gick skilda vägar...Men vad fan gör det, vi ses imorgon och då böööörjar även vårat LOOOOOOOV nu tänker bella och linn "FEKKENATION", men nehepp säger lilla jag, nunna och nykterist som jag är, som extra grädde på moset så får jag gäster, SNÄLLLA TYCK SYND OM MEJ!!

ska nog rulla härifrån innan jag hunnit skriva en bok, shiiit det var kelb-svårt att skriva blogg, well well hope u liked it liked..

jalla bye :D// AWEEEEEEENI


Kommentarer
Postat av: aweeni

ojoj, shiiiiiiit ring pressarna jag skrev liked en xtra gång i sluuutet :O inte bra asså,

2009-12-21 @ 23:04:21
Postat av: hankyys

yallaaah habibi, avin skaffa blogg mannen!

2009-12-21 @ 23:46:39
Postat av: aweeni

haha visst e jag gryyyym ;D, nää driver, d grymt svårt asså :O

2009-12-22 @ 21:20:20
Postat av: Kajsa

aviiiin skaffa blogg :D :D

2009-12-23 @ 20:45:24
URL: http://twolives.devote.se
Postat av: aweeni

haha, jag e räääädd, men de e inte konstigt, jag e ju typ rädd för ALLT ;p, elr hur BELLA!! (och linn ;D)

2009-12-23 @ 21:09:26

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0