tankarna snurrar

Kom precis ut från duschen och sitter nu och fixar naglarna. Har så himla mycket tankar i huvudet just nu.. Vet inte hur jag ska göra med en massa grejer. Missförstå mig inte, många av de här grejerna är inte allvarliga alls! Bara en massa små skitsaker jag behöver reda ut, men det är även lite större förändringar som sker i mitt liv just nu.. Men det löser sig, som jag alltid säger! Vissa förstorar sina problem, men jag väljer hellre att förminska dom eftersom det oftast blir bra i slutändan ändå!


godnatt på er!


ps. fick en förfrågan om att ha frågestund, någon mer som vill?!
annars känns det lite onödigt


Kommentarer
Postat av: maria engberg.

klart du ska ha:D:D

2009-08-31 @ 15:47:37

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0