rudbeck nästa

Imorgon sker början på ett nytt liv, som man så poetiskt kan kalla det. Jag börjar gymnasiet!
Kanske borde jag vara lite nervös, men är inte det. Inte det minsta faktiskt.. Tror inte det blir så stor skillnad ärligt talat, med tanke på att min förra skola låg i själva gymnasiet där jag ska börja.. Så vi åt lunch och gick igenom skolan i stort sett varje dag. 

Men ändå, men får en chans att starta om lite grann på nytt. Visa sig från nya sätt och lära känna nya människor..
Im looking forward to it!


BTW SÅ FYLLER DEN SKUMMIGASTE SKUMBANANEN ANNA ÅR IDAG!!! GAAATTTIIIISSS (för 3:dje gången:D) <333


Kommentarer
Postat av: charlina och elisabeth

jag börjar också gymn, fast på torsdag :D jätte nervös !

2009-08-17 @ 12:16:51
URL: http://blackywhite.blogg.se/

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0