hemma igen!

Aa, eller egentligen kom jag ju hem igår men då blev det lite för mycket för att skriva.. Men kan försöka samanfatta gårdagen!

Vaknade upp båten i Nynäshamn runt halv 10 och tog tåget hem 11.05, stört tråkigt att sitta på ett tåg i två timmar utan musik ens!! Sedan när jag kommit fram till Stockholm C så får jag ett sms om att vi ska dra till Allsång, så jag åkte hem till Anna och dumpa mina grejer sen drog vi direkt tillbaka in till stan och åkte till Skansen. Vi hade en jättebra plats nästan längst fram, fyfan vad kul det var med Allsång!! Markus Krunegård var ju lugnt bäst men annars var bla Björn Skiffs och Nanne Grönvall där.
I alla fall, där stannade vi till runt 9 för att sedan åka till donken och äta lite.. Sedan drog vi vidare till Carros pojkväns kompis Sebastian som hade feest! Det var lite lame precis i början med senare blev det lite bättre drag haha! Riktigt kul var det i alla fall och det blev nog nåågot sent för oss..

Menmen, det var vad jag gjort det senaste dygnet! Kollde ni riktigt ordentligt på allsången igår kanske ni såg mig!
puss

Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0