händer greeejer!

Idag var jag först i skolan, då vi bakade chokladbollar..? För att lära känna varandra så skulle vi göra olika uppgifer i en grupp för att få våra ingredienser. Skola från 9 - 12, sen efter jag ätit med Lisa och Avin så mötte jag Kelly, Emma och Cornelia som följde mig till mitt skåp och sedan gick ut på gräset och snackade i nån timme kanske. Sen när det började regna gick vi in till cafét där vi mötte lite fler som vi snackade med ett tag.. Sen när jag stog med Kelly på malla så mötte jag Helena också som jag inte sett på jättelääänge! :D Så det var kuul, hann tyvärr inte snacka så länge eftersom hennes buss kom menmen. Träffade på Anna någon minut också innan jag åkte hem. 

Känns som en väldigt social dag, eller vad tycker ni?

Nu ska jag snart åka till Täby med pappa och fixa linser och förhoppningsvis hårfärg och solglasögon.


Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0