Sommarsolen tittar fram

Idag har det ju varit sjuuukt fint väder! Gick till stallet idag ifrån stora vägen, vilket är ca 3 km. Så grymt härligt med strålande sol och bra musik!
Var riktigt härligt att rida utan vinterjackan också! Det blev lite bilder ifrån stallet som Sofia tog, ni får säkert se sen!

Nu har jag vart och premiär övningskört! Jag var lite nervös när jag satte mig vid ratten, men jag tycker jag lyckades bra! Bara ett kärrlingstopp, ohyee!

Nej men nu ska jag tvätta bort sminket och sätta mig ute och sola.. Ska grilla ikväll också, mums!
puss på er

Kommentarer
Postat av: Linn

Nej men vad himla roligt!! :D Jag vill också köra.. 2 månader kvar!!

2009-04-05 @ 11:06:09
URL: http://linnill.blogg.se/
Postat av: Linda W

Om du åker med EF så träffar du kanske (antagligen) Christian Aquilina, han är en mycket bra vän. Du kan väl hälsa ifrån mig? Linda Wigert. Det vore jätteroligt :) Ha en skitbra resa! Kram

2009-04-05 @ 16:43:08
URL: http://wigert.blogg.se/

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0