Klappat och klart

Äntligeen, nu är det hål på örjävlarna! :D yeeey, skitfint kommer det bli!
Jag åkte med Kelly till stinsen vid lunch och mötte upp mamma och Simon som skulle ge mig pengar. Sen var det bara att sätta sig ner och få det gjort. Han tog oss på en gång också.
Fast jag tror att han hade lite brottom för han nämnde ingenting om hur man ska sköta det. Hur ofta man ska tvätta, hur länge man ska ha i de här första osv.
Om det är någon som kan sånt, please HELP! Det är ju faktiskt första gången jag har tagit hål nånstans ^^


Kommentarer
Postat av: carro

jag tog hål i öronen för första gången i mitt liv för cirka en månad sen. eller rätt exakt var det den 1 april. och till mig sa hon att man ska rengöra med tvål och vatten, varje morgon och varje kväll. och en ännu bättre sak är om du köper ett speciellt medel som du har på öronen. det gör jag, och vill du veta vad det heter så är det bara fråga :) och helst ska du inte använda bomullstussar när du rengör öronen eftersom det lätt kommer in bomull i hålet. plus, du ska inte sitta och pilla på öron-hålet eftersom det lätt blir infektioner osvosv. och hur länge du ska ha i den, 6-8 veckor, ju längre desto bättre. :) hoppas du fick tillräckligt mkt information, är det nått du undrar över så är det bara fråga :)

2009-04-27 @ 00:24:32
URL: http://hhejcaroline.blogg.se/
Postat av: Anonym

du ska använda alsolsprit till rengöring. :) tog också för några veckor sen ;)

2009-04-27 @ 23:07:58
Postat av: Emma

Jag skulle nog köra på alsolsprit och sen ha i dem i 6 veckor minst :) sen har jag hört att man ska snurra på dem ibland (typ så att de inte fastnar i örat:S)

Usch, första gången jag tog hål i öronen så blev det jätte infekterat så jag var tvungen att låta dem växa igen.. sen tog jag hål igen på samma ställe :P

2009-04-28 @ 23:07:38
URL: http://emmahertz.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Vad bra =)

Nä, jag snurrade inte heller. Det verkar ganska onödigt ;)



Men det går nog bra! Jag vet ingen annan än mig själv som fått det infekterat.

2009-04-29 @ 15:58:53
URL: http://emmahertz.blogg.se/

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0