Howdyy

Tjena människor! Just nu sitter jag och målar, måste bli klar tills imorgon... Får se hur det kommer gå alltså :\
Idag har jag också simmat på idrotten, jag tycker att det gick bra :) 20 längder simmade vi, så får ni själva lista ut hår långt det är.
Lite synd bara att jag, Lovisa och Anna blev ca 10 min sena för att vi inte fattade dom nya skåpen i simhallen! Dom är ju omöjliga!
För att låsa ett skåp så måste man stänga det och vänta tills det blinkar en liten lampa och då ska jag trycka in en liten vit grej som satt på ett armband i ett litet hål, har man tur då funkade det.. Tog ett tag tills vi kom på hur man skulle göra..

Har inte så mycket mer att berätta om min dag. Ska måla klart och sen åker jag till Jesper och sover (om jag får)

puss på er


Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0