Happy day

Efter att ha varit uppe hela natten igår så var vi alla aningens trötta idag i skolan! Tror att alla somnade någon gång i alla fall..
Själv är jag fortfarande lite smått illamående och har ont i huvudet, men hoppas att det ger med sig!

Med det var några små momets som livade upp min dag! Det skönaste var nog att ligga i tshirt och sola magen, inte ett dugg kallt och heelt underbart!
Sedan när jag kom hem så såg jag att jag fått min körkortsansökan beviljad! Så snart kommer ni att se mig fara omkring på vägarna, se upp säger jag bara!

Sen så har
min älskling kommit, finally!!! Kanske lite mindre än jag förväntade mig, men den är sjukt fin!
Ni får bild sen när min kamera kommit hem ifrån Thailand..

kram


Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0