VARFÖR?!

Asså jag blir pissed! Varför ska alla, exakt ALLA färga håret mörkbrunt nu?
Jag har liksom alltid varit brunett, men vid halloween så hade vi ett vad om att jag skulle bli blond. Lyckades kanske inte så jättebra xD men mitt hår är mkt ljusare nu. Det är ju inte själva färgen det är fel på det är ju dom jävla utväxterna!!
Sen så nu när jag ska färga tillbaka till brunt som jag brukar ha, så är plötsligt alla sveriges blondiner brunetter!? Whats the thing? Hur kul är det liksom att gå runt och se ut som alla andra? Kan liksom räka upp typ 15 pers som färgat håret mörkbrunt nu?
Precis när jag ska göra det? haha, lite självisk jag låter men det är så irriterande! Jag saknar mitt gamla håår! :(

  Mitt hår i våras, i want!


Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0