torsdag kväll

Kom nyss hem från min babypuff, där jag varit sen vi slutade typ. Hahah vi satt och RÅgeekade något konstigt spel där man skulle skjuta monster innan dom kom till andra sidan banan. Skittråkigt egentligen men de vart kul när man kom in i det och köpta nya vapen och shit (a)

Anyways, eftersom jag började efter lunch idag så hade jag bara 3 lektioner, varav en var skridskor så det va en ganska så chill dag! Ramlade inte nån gång idag heller, även fast vi gjorde lite mer övningar idag :) stoooolt!
Fick också tillbaka mitt franska brev som jag fick VG+ på, är skitnöjd över det eftersom jag bara hade ett svagt VG i början av terminen..

och imorgon är det FRAAADAG :D haha, inte för att jag ska göra något speciellt förutom att rida men ändå, en hel heelg framför och sen är det bara sista veckan innan 3 veckors lov!!!!! fatta chilll :D
Köpa gran å pynta och shit :D så jävla myysigt

Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0