Linn + plugg + data = fshergjndhr!

Alltså jag tror seriöst att jag har koncentrationsproblem!! Det här funkar ju bara inteee. Jag har suttit och försökt plugga nu i 2 tim och det ända jag fått gjort är att ha skrivit ner ca 15 glosor på ett papper, som jag redan har på baksidan av pappret? What's the problem? Hela tiden så börjar jag göra/tänka på något annat -.- Och med tanke på att jag har prov imorn så borde jag inte sitta här å blogga ist för att plugga!
Iofs så har jag ganska lätt för engelska, men jag måste få MVG! För då troooor jag att jag kommer få mvg i slutbetyg i engelska :) Freakin good luck too me :p 

15  dagar kvar till LOOOV
20 dagar kvar till JULAFTON! :D

Hoppas att jesper kommer snart... saknar honom som ini helvete just nu!! Men det lär väl ta ngn timme till.. :( haha
i loove you!<3

OKEJ NEJ! back to studyy..                                               puss<3


Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0