igår och idag

Igår var jag hemma hos Jadine med massa roliga människor! Från början var det jag, Jadine, Linn b, Carro, Anna, Lovisa, Cynthia och Carros kille Björn men sen lite senare kom 5 killar från min paralell klass.
Runt halv 11 kom Jesper, och vid 12 kom Linns kille Tommie.
Men det va en kul kväll med mycket skratt och snack. Jag och Jesper drog oss hem vid 1 och somnade nästan direkt :)

  Jadine & Cynthia i Jadines hunds tröja.. JÄTTELITEN!

Idag när jag kom hem från honom så var det värsta julstämningen i mitt hus! Pappa hade vart och köpt julgran och mamma & min brosha baka julgodis.
Luktade i hela huset!
Förövrigt känner jag mig verkligen 0% taggad inför julen... Med 4+ ute och konstant regn så kanske det inte är så konstigt?
Har fortfarande inte fattat att det är lov heller..
Men det blir nog bra till slut :) Positiv ska man va!
Byyye 

Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0