heelg

Har inte skrivit något sen i torsdags, sorry men jag orkar verkligen inte på helgerna :p
Men kan kort sammafatta.
Fredag: Skola (lucia tåg), stallet och sen hem till jesper och hyrde film. Solstice som var sådär, inte den bästa skräckfilmen man sett men ok :p
Lördag: Låg hemma hos jesper hela dan. Kollade på South Park och baka lussebullar. Sen åkte hem till mig på kvällen å kollade på film.
Söndag: Idag så har jag inte planerat någonting förutom kolla på Erik och Mackan på kvällen. Kanske ska åka och köpa en julklapp till jesper idag om jag hittar sällskap (a)

Där ser ni, inte så mycket att skriva om.. Men nästa vecka kommer iaf bli GRYMT skön. Har vanlig skola på måndagen men sen tis,ons,tors så har vi elevens val. Jag och Anna n har "En kuslig kurs om döden och spöken och sånt", hade den förrförra året också men whatever! Det var skitkul, typ kolla på skräckfilm hela dagarna och snacka skumma minnen och sånt. På fredag ska vi till gamla stan och gå på julmarknaden där och sen är det LOOOOV :D Finally! <3

Nu ska jag städa mitt rum, bye!

     

Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0