halala

Fortfarande tisdag, kväll.
Min mamma har inte kommit hem ikväll..? hmm, undra vart hon är egentligen :p
Anywaays, jesper åkte för ungefär en kvart sen och jag saknar honom redan..!! Det är lite galet men det kan bara förklaras (och förstås) av ren käärlek (a) älskar den människan så grymt obeskrivligt mycket alltså!<3
Även fast vi bara vart tsm 4 månader och 1 dag (den här gången) så har vi lite history bakom oss, både bra och dålig. Vilket gör att allt bara blir ännu starkare, när man fått kämpa lite. Tycker jag iaf!
Jag tycker det är så sjukt att man kan hitta en människa som är så lik en själv, som typ säger samma sak samtidigt och tänker på samma grej.
Det är underbart, jesper du är underbar!



Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0