Dan före dan!

Tjoho! Dagen innan julafton! Någon som känner julstämning? inte jag iaf.. haha!
Mamma har iaf sprungit runt och städat som en galning eftersom att hon typ tror att vår släkt kommer gå runt och kritisera varje hörn :p lite onödigt tycker jag, tror knappast att någon kommer gå in i mitt rum liksom!
Anyways, idag har jag bara legat hemma hos Jesper och chillat. South Park och micropizza och min älskling! Kan det bli bättre? Dont think so! :)

Jag får lite små panik innombords eftersom jag inte slagit in en ända julklapp men ja orkar inte jaga upp mig! Klockan är bara 5 och jag har tre klappar att slå in xD

Julaftons planer ser iaf ut såhär:
kl 11 =  Vara hos min kusin i Vaxholm och äta jullunch. ev få lite julklappar!
kl 3 = Hemma hos oss igen med släkten. Kalle anka börjar
kl 6 = Ungefär nu borde vi börja äta middag
kl 8 = Tomten kommer! Hoppas på lite tidigare men.. i know my släkt.
Sen åker väl alla runt 11 och sen är det shlutt. Sen är det bara att börja längta till nyår och födelsedag xD

Nu ska jag fixa klapparna, puss på er

Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0