2 ½ tim till juul

Nu är klockan halv 10 och det är bara två ½ timme kvar tills tolvslaget, vilket också innebär julafton! :D
Har dammsugit hela nedervåningen plus städat ur mitt rum ordentligt (händer typ 1 gång per år) så nu är det fresh!
Andra julen i det här huset och jag hade verkligen bestämt mig att jag skulle få riktig julstämning i mitt rum this year, men nej! Ser helt vanligt ut förutom en liten snögubbelampa, som inte ens lyser!

Har fått min första julklapp också! :D Från Jesper eftersom att vi typ inte kommer ses imorn :( Men det finns ju par som är borta ifrån varandra i månader, så vi borde klara oss, haaha!

Tänkte lägga upp bilder på klapparna, men min mobil fuckar sig så det går tyvärr inte.
Later!

Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0