7 maj

Fyfan vad ALLT gick dåligt i ridningen igår.. Fattade inte vad det var med henne, hon började vägra på två hinder som hon inte gjort på rätt länge, hon kunde inte galoppera rakt fram ens, svarade inte alls på sidförande hjälper eller nånting! Jag blev bara mer och mer irriterad ju mer jag red så efter en galoppsträcka som gick någorlunda bra så satt jag av. Vet att man inte ska göra det och ge upp när hon håller på sådär men jag kände bara att jag blev så sjukt frustrerad och irriterad när hon höll på och tramsa att jag började använda allt hårdare hjälper osv.. Så ja, jag satt av. Vi båda hade en jävligt dålig dag så ah så kan det gå.

tog även nya kroppsbilder som ja lägger upp senare


Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0