2011 välkommen!

Kan beskriva mitt nyårsfirande lite kort:
Började med att vi fixade oss, lagade + åt middag hemma hos mig med tjejerna (-karin) asgott blev det!! Sen drog alla förutom Kelly till Spånga på feekkeee där vi var på tolvslaget, sen runt 1 drog jag och Bella till en annan fest i Töjnan. Stannade där i ca en timme innan jag drog ensam på en fest i Norrviken där Tony och gänget var. Han va skitfull och hade tappat bort sina skor så de blev ett litet mission att hitta dom innan vi kunde dra och ta en taxi 7 pers hem till honom. Där hemma däckade han på 1 minut medan jag låg skitpigg och kollade på nån dinosauriefilm haha... Sov typ 2 timmar max för att fyllojäveln snarkade som en elefant menmen, de va mys.

Mindre mys idag när jag kom hem kl 19 och möttes av kaoset i köket.....

Kommentarer

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0