onsdag

Största failen idag asså! Vaknade typ hav 11 och gick då upp och åt frukost, låg och solade lite och var liksom helt klarvaken, sen runt 12 tänkte jag lägga mig och se på film eftersom det blev molnigt och då somnar jag till halv 4! Faaan vad misslyckad jag ääär... haha! Lär ju inte kunna sova mycket inatt asså..


Nu ikväll drog iaf jag och Kelly till en lokalfest i hld som Kevin aka stig hade eftersom han fyller år idag :))) Men varken jag eller Kelly var på flipphumör så vi tog en chipsskål och satte oss i gräset utanför och snackade istället. Mysigt för oss men dom andra måste tyckt vi var sjuuukt osociala.. men whatever! Fick lite småbesök av en full Daniel hahah så jävla kul att lyssna på fulla människor som sluddrar och shit! hahahååååååååå PUSS


Kommentarer
Postat av: danneboy

tssss haha

2010-07-02 @ 16:20:43
Postat av: linnnnnnnnnn

asso bre, de va inte du daniel....

2010-07-02 @ 20:11:42

Kommentara här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Kommentar:

  • Follow linnns
  • Trackback
    RSS 2.0